Tuesday, April 7, 2009

Sengaja meluah rasa

Dah lama sebenarnya tak menulis diari, lebih-lebih lagi bila sibuk dengan dokumen LAN, student peksa dan assignment belajar. Banyaknya kerja, kat tepi komputer opis, tersenarai bebanan kerja yang entah bila akan surut.. sebab apa cakap macam tu..? sebab potong satu kerja tambah dua lagi kerja.. ni baru reda sikit dengan kelas mengajar dah abis untuk sem ni.. tapi paper ada 400 ++ lagi menanti untuk ditanda.. dulu ada adik-adik kesayangan aku yang berempat tu. boleh mintak tolong tanda paper objektif, kira markah dan submit. sekarang.. takde sapa boleh tolong.. semua orang sibuk.
seronoknya dengar cerita kak wan. lepas kawin nak berhenti kerja. aku nak berhenti kerja lepas kawin? emm... dengan duit pencennya tak de, kereta, yayasan pahang nak bayar dengan apa. kecualila kalau dapat suami kaya yang pemurah.. hi..hi.. itupun kalau ada jodoh di dunia.. (^_^)
sekarang.. perkara yang paling kena fokus ialah tesis dengan assignment dr Mustafa yang tak siap-siap lagi tu.. Ya Allah berilah aku kerajinan.. entah mengapa la.. setiap kali tengok je assignment tu mesti layu je mata ni.. takde semangat langsung. Ya Allah bagilah aku semangat yang tak putus-putus untuk wat assignment tu.. amin

No comments: