Saturday, June 27, 2009

Kejayaan Yang Tidak Disangka

Betapa ketarnya hati ni bila sahabat seperjuangan menyebut, "natijah dah kuar, tak tengok lagi?." Biasala jawap peksa ntah apa-apa. balik dari Sandakan terus masuk exam. bayangkan dengan tak study nyer dan ntah apa yang ada dalam kepala..
rupa-rupanya Allah sengaja buat macam tu..sekurang-kurangnya aku tak confident sangat dengan diri..
cukupla kalau aku sangat bertuah. sebenarnya ni adalah hadiah Allah untuk ayah aku. bukan untuk aku sebenarnya. ye la kalau tengokkan usaha takla seberapa. tapi alhamdululillah..
3.85 rekod tertinggi la dalam hidup aku.. walaupun ini cumala keputusan di dunia, aku mohon ia bukanlah penyebab aku bangga tetapi mendorong untuk aku terus berusaha menuntut ilmu.. moga Allah perkenankan..
paling takut dalam diri ni.. moga Allah tidak jadikan kejayaan ini sebagai istidraj untuk aku... nauzubillah..

No comments: